Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

בריטני ספירס

Womanizer Music Video Premieres. הזמרת בת 34 מתחזה סקסית עם איזה בחור אקראי מתלבטת על כך שהסלבריטאים מתקשים וקשקשים אחרים.


Pin On בישום

אביה של בריטני ספירס הושעה מתפקידו כאפוטרופוס שלה.

. The latest tweets from britneyspears. על פי דיווחים מעבר לים - המאבק של בריטני צלח. אייקון הפופ בריטני ספירס בצילומי השער הסקסיים של מגזין v נראה חם מתמיד. הסרט נפתח בסקירה זריזה של פריצתה והצלחתה המטאורית של ספירס ובתוך דקות ספורות מגיע אל נקודת השבירה.

הדאגה לשלומה של בריטני אינה משוללת יסוד ואף יצרה את תנועת Free Britney שחררו את בריטני שקוראת להציל את הזמרת מידיו של אביה גיימי ספירסלאחר 12 שנים בהן הייתה נתונה לאפוטרופסות שלו שאיפשרה לו לשלוט כמעט לחלוטין בחייה של. View the Original Image. Piece of Me wins Best Female Video Best Pop Video and Video of the Year at the 2008 MTV Video Music Awards. כשמחוץ לאולם הדיונים מתקיימת הפגנת תמיכה של מעריציה במסגרת תנועת FreeBritney ספירס סיפרה שהיא בטראומה כתוצאה מההסכם שנחתם לפני 13 שנה.

היא התחנכה בלואיזיאנה באזור שנקרא חגות התנך של ארהב אזור שמרני ודתי ביותר. כך לפי בכיר לשעבר בחברת האבטחה בלאק בוקס שאיננה. זה היה אמור להיות עוד דיון משפטי על עתידה של בריטני ספירסכבר 12 שנה שהיא צריכה לקבל רשות לכל צעד שלה אין לה גישה לכספים שהרוויחה ומבחינה משפטית אביה שולט בכל היבט בחייה. כוכבת הפופ שברה שתיקה והעידה בפני בית המשפט בלוס אנגלס במסגרת הקרב המשפטי שהיא מנהלת נגד אביה המשמש כאפוטרופוס החוקי שלה ב-13 השנים האחרונות.

בניגוד לקודמו בריטני נגד ספירס אינו נאלץ לשכנע וניגש ישר לסיפור עצמו. ממועדון מיקי מאוס למועדונים בלאס וגאס. בדיון שנערך הלילה היא סיפרה על הטראומה שלה האיסור להיכנס להיריון ונטילת תרופות פסיכיאטריות בניגוד לרצונהזה נקרא סחר בסקס. שופטת בלוס אנגלס קבעה הלילה חמישי כי אביה של הזמרת בריטני ספירס לא יכול לשמש עוד כאפוטרופוס שלה.

Britney appears on Ten Sessions episode of How I Met Your Mother. כעת רגע לפני יום הולדתה ה39 אחת הנשים המשפיעות. בריטני ספירס רצתה להיות כוכבת מגיל צעיר מאוד. אחרי כמעט 14 שנים.

אני בטראומה מדוכאת רוצה את חיי בחזרה. Watch the latest video from Britney Spears britneyspears. בית המשפט הכריע. בריטני ספירס תשוחרר מהאפוטרופסות של אביה.

Britney Spears britneyspears on TikTok 238M Likes. בריטני ספירס בבית המשפט. בריטני ספירס משוחררת רשמית מהאפוטרופסות של אביה. כוכבת הפופ בריטני ספירס שכבשה במות כבר כשהיתה בת 12 והוציאה בגיל 16 את הלהיט הראשון שלה עברה התמוטטות נפשית בשנת 2007 בעת שהיתה בת 26 נשואה ואמא לשני בנים האחד בן פחות משנתיים והשני בן פחות משנה.

לאחר 13 שנים בהן שימש גימי ספירס כאפוטרופוס וכמנהל עסקיה ורכושה של בתו בית המשפט בלוס אנגלס קבע כי הוא יודח מתפקידו. אחרי מאבק משפטי ממושך גיימי ספירס אביה של בריטני ספירס הורחק מהאפוטרופסות על בתו. בריטני ספירס דורשת להשתחרר מהאפוטרופסות של אביה. אביה של בריטני ספירס וחברת אבטחה בניהול ישראלי שמעיד על עצמו כיוצא יחידה מובחרת בצהל ניהלו מערך מעקב מקיף אחרי הזמרת שכלל הקלטות של שיחות פרטיות שערכה בין היתר בחדר השינה שלה.

ההחלטה ניתנה אמש רביעי בבית המשפט בלוס אנגלס אחרי תהליך שנמשך משנת 2008 אז החל הסדר האפוטרופסות. ביהמש בלוס אנגלס פסק כי גיימס ספירס אביה של זמרת הפופ סיים את התפקיד אותו קיבל. בריטני ספירס סקסי וי מגזין. בריטני ספירס כוכבת הפופ בת ה-39 העידה הלילה בין רביעי לחמישי בבית המשפט בלוס אנגלס נגד אביה גיימס ספירס.

ניו יורק טיימס. בעדות הדרמטית טענה ספירס כי נכפה עליה שימוש בתרופות. לפי הפסיקה מעמדו של גיימי ספירס כאחראי על ניהול נכסיה של בתו בסך כ-60 מיליון דולר יושעה. החדשות 130821 זמן קריאה.

בדומה ללהפליל את בריטני ספירס גם ההפקה של בריטני נגד ספירס החלה בשנת 2019 עם תחילת קמפיין FreeBritney. המשפט להסרת האפוטרופסות של בריטני ספירס ממשיך להעסיק את העולם ובעוד שקולם של הוריה נאלם אם תהיתם מה אחותה הקטנה גיימי לין ספירס חושבת על כל המתרחש אז תתרגשו לגלות שסוף סוף כוכבת הנוער התייחסה לדיון המשפחתי שמסעיר את כולם. View the Original Image.


Pin On Quiz Results


Pin On Famous Woman Galleries Photo


Pin Em Cosmo Cover Girls


Pin On Skirts And Dresses


Pin On את זה


בוי טוי הבחורים הלוהטים של בריטני ספירס Martin Henderson Actor Model Actors


Pin On Men


Pin On Magazine Collectors Wishes

Posting Komentar untuk "בריטני ספירס"